Zakaj aktivnost sprošča hormon sreče?

Veš zakaj si včasih preprosto dobre volje? Pri tem ti včasih pomagajo tudi hormoni sreče, ki se sproščajo v tvojem telesu. No zdaj veš, kaj te dela srečne/ga, ampak a ne bi bilo super, če bi vedel/a še kako spodbuditi njihovo nastajanje? Spodaj si preberi kako!

KAJ PA SO HORMONI SREČE IN ZAKAJ SE ZARADI NJIH POČUTIMO DOBRO?

Dobro razpoloženje in občutek sreče v našem telesu ustvarjajo možgani – z izločanjem določenih hormonov, ki jih zaradi tega imenujemo tudi ‘hormoni sreče’. To so večinoma endorfin, serotonin, dopamin in oksitocin.

Hormoni sreče se naravno sproščajo v telesu, ko počneš stvari, ki te veselijo. Enaki procesi se dogajajo tudi med športom. Torej takšne in drugačne aktivnosti niso dobre le za krepitev tvojega telesa in vsesplošno dobro počutje, ampak ti bodo dokazano narisale nasmeh na obrazu.

SUPANJE OSREČUJE, VODA PA TE POMIRJA

Tako kot pri ostalih aktivnostih, se tudi med supanjem sproščajo hormoni sreče. Supanje ni le aktivnost pri kateri dela celo telo in je za nas zelo zdravo, ampak se lahko z veslanjem po rekah, morjih in jezerih uspešno boriš proti stresu, poleg tega pa ni boljšega načina za sprostitev tvojih razbolelih ramen po celodnevnemu sedenju in napornem delu.

Supanje pa ti kot veliko bonus, daje še odprte možnosti, da odkrivaš naravo iz drugega zornega kota.

Poleg tega pa je znano, da zvok vode upočasni ritem bitja srca ter te na ta način pomirja. Aktivnosti na, v ali ob vodi imajo še dodaten meditativen učinek in nas naredijo še srečnejše in bolj povezane z naravo. Že samo sedenje ob vodi, opazovanje toka vode in poslušanje zvoka žuborenja imajo lahko nate neverjetno pozitiven učinek.

 
Sproščanje hormona sreče

SUPANJE JE LAHKO TUDI MEDITACIJA

Velika prednost supanja pa ni le sproščanje hormona sreče, ampak ti bo poleg telesa hvaležna tudi glava, saj je supanje skoraj kot meditacija. Biti na supu ti namreč daje občutek svobode, najdeš lahko inspiracijo, skriješ se lahko v kotičke kjer ni ljudi in hrupa, predvsem pa si lahko sam/a sredi vode, s svojimi mislimi in se preprosto sproščaš.

NA SUPU LAHKO IZVAJAŠ JOGO

Joga je znana kot eliksir življenja in nektar večne mladosti. Če si ljubitelj/ica joge potem že veš, kako dobro se tvoje telo počuti po izvajanju različnih položajev. To odlično vadbo za telo in um lahko še nadgradiš in si postaviš dodaten izziv. Joga na supu je odlična praksa, saj jogijske položaje izvajaš na nestabilni podlogi in tako lahko še dodatno okrepiš mišice celotnega trupa.

Sproščanje hormona sreče

LJUDJE, KI SO RADI V NARAVI SO BOLJ INTUITIVNI

Suparji večino časa preživimo aktivno in v objemu narave, ki pa lahko človeka s svojimi danostmi še dodatno osreči. Suparji imajo poseben odnos do narave in se vidijo kot del nje, zato jo tudi bolj spoštujejo. To spoštovanje pa se kaže tudi v odnosu do sočloveka, saj so tisti, ki so bolj povezani z naravo ponavadi tudi bolj dojemljivi do čustev drugih.

Poleg tega pa se moramo zavedati, da nam narava daje srečo, zato jo moramo vrniti tudi nazaj naravi, tako da pazimo nanjo.

Sproščanje hormona sreče

Noben dan ni enak drugemu in včasih se na nas zgrne preveliko breme, ki ga preprosto ne moramo nositi.

Zdaj veš za preprost način, kako si sam/a sebi pomagati, ko si na tleh in pod velikim stresom iz vseh strani. Že pol ure meditativnega supanja na vodi bo naredilo razliko v razpoloženju in lažje boš zadihal/a.

In to ne velja le v primerih, ko smo slabe volje, konstantna aktivnost ti pomaga, da v tisto turobno stanje sploh ne padeš. Zato bodi čim bolj v miganju, ko se le da bodi zunaj v naravi in seveda čim večkrat supaj. 😊

novice
NAJ UPORABNE NOVICE PRILETIJO KAR NA E-MAIL!
Prijava na novičke

BLOGA, KI TE UTEGNETA ZANIMATI

Prispevek je objavljen v kategorijah: Zabava