Kako se motivirati za supanje tudi v slabem vremenu?

motivacija v slabem vremenu

Supanje, tek, pohodništvo in nekatere druge aktivnosti, lahko izvajamo v vseh vremenskih razmerah, tudi ko je zunaj mraz, dež ali sneg. Pomembno je, da najdeš pravo motivacijo in se preprosto spraviš ven. Občutek, ko se boš vrnil/a domov bo največja nagrada!

ZAKAJ NAM ŠPORTANJE TAKO DOBRO DENE?

Včasih se nam preprosto ne da. Ne skrbi vsi smo že bili tam. Če je zunaj slabo vreme, pa se je sploh težko spraviti iz kavča. Ampak takrat se spomni na to, kako dobro se vedno počutiš, ko s športanjem končaš. Zakaj? Zato, ker se med športom sproščajo hormoni sreče.

S preprosto vajo lahko preveriš, kaj ti gibanje prinese:

Naslednjič, ko se boš ukvarjal/a s športno aktivnost pred začetkom skušaj ozavestiti, kako se počutiš. Isto naredi na koncu. Če boš vedel/a kaj je dobro in kako se je spremenilo počutje, boš znal/a ločiti tudi dober trening od slabega.

Ko se ti naslednjič ne bo dalo, se samo spomni na ta dober občutek, ki ga imaš po koncu aktivnosti in tako boš lahko motivacijo poiskal/a kar znotraj sebe.

motivacija v slabem vremenu

KAKO TOREJ OSTATI MOTIVIRAN/A, KO JE ZUNAJ MRAZ IN SLABO VREME?

NAREDI SI NAČRT IN SE GA DRŽI

Ne glede na to ali gre za jutranji tek ali sobotno supanje na Cerkniškem jezeru, če si boš naredil/a načrt se ga boš lažje držal/a, kot pa če si boš le zjutraj rekel/rekla, danes se moram spraviti iz hiše in malo pomigati.

V DVOJE JE LEPŠE

V dvoje je lepše in ni ravno fajn občutek, ko nekoga pustiš na cedilu. Super opcija je torej, da najdeš nekoga s skupnimi interesi in da aktivnosti načrtujeta skupaj. Vedno boš imel/a družbo, poleg tega se spodbujata in pomagata v tisti največji krizi.

NI SLABEGA VREMENA, JE LE SLABA OPREMA

Če te je nazadnje na supanju prezeblo do kosti, se boš veliko težje zmotiviral/a za naprej.

Ključ je dobra oprema in predvsem v hladnejšem času ti priporočamo, da investiraš v kakovostno opremo, ki te bo ščitila pred zunanjimi vplivi in tako bo supanje možno v vseh pogojih. Bolj podrobno o oblačenju v bolj mrzlih pogojih smo tudi že pisali.

OPREMO SI PRIPRAVI ŽE EN VEČER PREJ

Pripravi si vso opremo kar pred vrata in tudi prigrizke in termovko za čaj, če bo aktivnost trajala cel dan. Če boš imel/a vse že pripravljeno, do izgovorov sploh ne bo prišlo!

VČASIH SE JE POTREBNO TUDI NAGRADITI

Nagrada je sicer že dobro počutje, a pomisli kaj imaš rad/a (naj bo to hrana, razvajanje, dobra serija ali kaj drugega) in si po uspešnem supanju privošči nekaj zase.

Pomembno je le, da si sam/a daš potrdilo, da si dobro naredil/a, da si se spravil/a iz hiše in razmigal/a.

ZAKAJ JE POMEMBNO, DA SE ZUNAJ GIBAMO TUDI POZIMI?

Telo potrebuje gibanje v vseh letnih časih in če se boš pozimi polenil/a, bo spomladi veliko težje začeti. Poleg vseh pozitivnih učinkov, ki jih ima gibanje samo na naše telo, pa je rekreacija zunaj v malo bolj mrzlem vremenu pozitivna tudi iz drugih razlogov. Gibanje na svežem zraku v nižjih temperaturah nam pomaga okrepiti imunski sistem. Zaradi hladnejšega zraka, telo porabi več energije, da se ogreje. Zato je poraba kalorij večja v hladnejšem okolju.

Rekreacija in gibanje v naravi v dežju in mrazu sta pomembna dejavnika, zato se nikar preveč ne poleni čez jesen in zimo tudi, če je zunaj malo bolj mrzlo. Občutek po sup izletu, pretečenih kilometrih ali vzponu na bližnji vrh bo poplačal vse.

novice
NAJ UPORABNE NOVICE PRILETIJO KAR NA E-MAIL!
Prijava na novičke

BLOGA, KI TE UTEGNETA ZANIMATI

Prispevek je objavljen v kategorijah: Zabava