Intenzivno veslanje – oblika supanja, s katero odganjamo zimo in krepimo telo!

Intenzivno veslanje-oblika supanja, s katero odganjamo zimo in krepimo telo

Supanje je lahko zabavna in sproščujoča aktivnost, ki se je loti skorajda vsakdo, ne glede na starost, spol ali fizično pripravljenost. Malo bolj intenzivno veslanje, kot oblika supanja, je odličen način kondicijske vadbe, pri kateri je v gibanju celotno telo.

Številni supajo skoraj vsak dan zaradi številnih prednosti supanja, ki jih prinaša supanje kot oblika rekreacije, npr:

  • pozitivni učinki na našo psiho, kondicijo uma, koncentracijo,
  • sprostitev in odklop v naravi,
  • boljše splošno počutje,
  • izboljšana kakovost življenja, itd.

Tudi pozimi. Seveda pozimi v sproščujočem veslanju ne uživamo enako kot poleti, ko so temperature mnogo višje.

Tega niti ne poskušamo, vendar je zimska kulisa enostavno prelepa. Zato ne želimo zamuditi silhuet, ki jih oblikuje narava v tem letnem času. Ravno intenzivno veslanje požene kri po žilah in nas ogreje.

Kaj ti lahko prinese intenzivno supanje?

Kadar intenzivno veslamo:

  • dvignemo srčni utrip,
  • s tem izboljšamo delovanje srca in ožilja ter prekrvavitev,
  • naš krvni tlak je bolj enakomeren,
  • sposobnost pljuč se poveča, saj dobro zadihamo.

Pri intenzivnem veslanju preprosto ne moremo biti statični. S pravilno tehniko poskrbimo, da so zavesljaji hitrejši in krajši. Telo je ves čas v gibanju, zato nam je toplo. To nam omogoča, da supanje prakticiramo tudi v hladnejšem delu leta.

S pravilno tehniko pri intenzivnem supanju poskrbimo, da so zavesljaji hitrejsi in krajsi

Zime med intenzivnim supanjem ne občutimo. Torej, zakaj bi čakali na poletje, ko se lahko začnete pripravljati na supanje že pomladi? S tem tudi zmanjšamo tveganje za poškodbe kasneje, saj je telo v dobri fizični pripravljenosti.

Kakšni so učinki intenzivnega veslanja?

Z intenzivnejšim supanjem poskrbimo za:

  • splošno dobro kondicijsko pripravljenost,
  • večjo vzdržljivost,
  • okrepimo imunski sistem, kadar supamo v hladnejših dneh,
  • izboljšamo ravnotežje in koordinacijo, saj bolje stabiliziramo, kadar smo pozorni na tehniko.

Supanje je idealna aktivnost za vse rekreativne tekače, ki se pripravljajo na kak maraton. Je alternativa oziroma dodatek kondicijskim pripravam, saj se pri supanju aktivira celotno telo.

Veliko pozornosti pri supanju posvečamo jedru telesa, da ohranimo stabilnost. In ravno dobro jedro je pomembno tudi za tekača, ki s tem izboljša položaj telesa in s tem učinkovitost pri teku.

A post shared by Tom (@tom.runs) on Feb 28, 2018 at 1:53am PST

Intenzivno supanje topi kilograme

Z intenzivnim veslanjem topimo kilograme, ki jih nabiramo predvsem v zimskih mesecih in krepimo telo. Pri intenzivnem supanju porabimo celo več kalorij, kot pri kolesarjenju, lahko ga pa primerjamo s tekom. Če je intenzivnost zares visoka, pa je poraba kalorij celo višja kot pri plavanju, kot pišejo na spletni strani Sup World Mag.

Poraba kalorij pri supanju

Kdaj začeti supati bolj intenzivno?

Kadarkoli! Predvsem pa lahko poskusiš zgodaj pomladi, da na ta način odženeš zimo. Tako kot pri drugih športnih aktivnostih, npr. pri teku in kolesarjenju, je tudi s supanjem mogoče začeti v hladnejših mesecih, le primerno se moramo pripraviti. Kateri kosi oblačil so res nujni, si lahko prebereš v blogu Oblačila za supanje pozimi.

novice
NAJ UPORABNE NOVICE PRILETIJO KAR NA E-MAIL!
Prijava na novičke

BLOGA, KI TE UTEGNETA ZANIMATI