Katere bolj adrenalinske oblike supanja poznamo?

Supanje je v zadnjih letih postalo zelo popularen šport in navdušuje veliko ljudi. Sem pa tja pa se najde kdo, ki nam “pojamra”, da se mu zdi supanje preveč umirjen šport, kateremu manjka ena doza adrenalina. Je že res, da supanje na mirnem jezeru težko primerjamo z “downhill” razburjenjem, ampak tudi s supom lahko poštemo dvignemo srčni utrip. Katere oblike supanja lahko umestimo v adrenalinsko supanje? Beri dalje!

Nekaj primerov supanja, ki je vse prej kot enostavno in dogočasno.

Downwind session

20 km downwind session z 50 km/h vetrom v hrbet in metrskimi valovi je zelo zabaven, če ne že adrenalinski, verjemi.

Močan tok ni kar tako!

Težko bi rekli, da spuščanje po reki s močnejšim tokom ni adrenalinsko!

Poskusi veslati 4 ure v kosu!

4 ure veslanja je velik izziv, še posebej če veslaš z višjo intenzivnostjo.

Uskladite ravnotežje!

Tekmovanje na XL supu s prijatelji. Če voste želeli zmagati, se boste morali kar potruditi.

Supaj v vetru

Sup lahko nadgradiš tudi v Wind surfing.

Pozimi je lepo!

Tudi supanje pozimi ni kar tako, je pa zelo lepo!

Natreniraj svoje telo

Supanje je odličen trening za celotno telo in pomaga tudi pri vseh ostalih športih.

Ter še nekaj primerov za popestritev dneva:

  • Veslanje po lokalni reki. Seveda se nam lahko pridružiš tudi kakšnem našem sup izletu.
  • Nedeljsko raziskovanje jezera s prijatelji ali družino. Če nimaš dovolj supov, si jih lahko tudi izposodiš.
  • Aktivnost na enotedenskem dopustu.
Prispevek je objavljen v kategorijah: Zabava